שיווק באינטרנט
פעמים רבות מגיעים אלינו לקוחות שמעוניינים בנוכחות באינטרנט, בשיווק ובפרסום, ולא יודעים איך לעשות זאת.
התשובה לסוגייה זו אינה פשוטה.
וזאת למה?
מאחר ואין תשובה אחת!
לכל מוצר, לכל שירות ולכל עסק תוכנית פעולה ואסטרטגיה שיווקית מומלצת שונה באינטרנט.
בואו ונדגים טיעון זה:
נניח ואנו רוצים לשווק באינטרנט עסק העוסק ביעוץ שיווקי.
פרסום בערוץ של קמפיין לידים, ואפילו לידים איכותיים, יניבו, סביר להניח, לידים מועטים בעלות גבוהה לליד(הפניה)
ייתכן ודווקא בשיטה של קידום אתרים יוכל העסק "לתפוס נוכחות" חיובית ומשמעותית יותר באינטרנט, שתניב לו תועלת גבוהה יותר.
נניח, לחילופין, שהעסק שלך הוא מסעדה חדשה.
אולי דווקא חשיפה רחבה, תוך מתן הנחה, באתרי הקופונים הרבים, היא זו שתניב את התועלת הרבה ביותר.
מאחר וכולנו מצויים בעולם עם אילוצים, ומגבלות תקציב, השיקולים נובעים מיחס עלות-תועלת, ומכאן נובעת חשיבות ההתאמה לעסק שלך!
שיוווק באינטרנט הוא עסק למקצוענים.
היכרות עם כלל האפשרויות הפרוסות בפניך, תביא למיצוי הפוטנציאל של תקציב השיווק האינטרנטי שלך.