תסריטי שיחה
בחרת באחת משיטות הפרסום באינטרנט: קידום ממומן, קמפיין לידים או כל ערוץ אחר.
הכנת דף נחיתה מצויין, ממיר היטב.
ומה עכשיו?
הלידים מתחילים להגיע.
אתה בודק אחרי יום ויומיים, אחרי שבוע ושבועיים, ומסתבר שלמרות עלויות הפרסום, יחסי ההמרה של הלידים לפגישות אינם גבוהים.
- האם בדקת את תסריטי השיחה שלך?
- האם מי שמבצע את הטלמיטינג מיומן?
- בידיו התשובות להתנגדויות שמעלים הלקוחות?
על מנת שקפיין יעבוד היטב, יש לבדוק שכל החוליות בשרשרת, חזקות, ומתואמות ביניהן.
במקרים רבים, דווקא תסריטי השיחה אינם מהודקים היטב, ומחלישים את עבודת הפרסום שנעשתה.
בנושא זה אנו יכולים לתרום הרבה!
אנו מציעים:
- תצפית קצרה על עבודת מתאמי הפגישות
- כתיבת תסריטי שיחה מותאמים במיוחד לקמפיין שלך
- הטמעה אצלך לביצוע מיטבי
צור קשר היום על מנת למקסם את התוצאות מהקמפיין שלך.