לידים
מהם אותם לידים שכולם מדברים עליהם?
לידים, או בתרגום חופשי לעברית -הפניות, הינם, למעשה, הזדמנויות מכירה
לקוח המעוניין להגדיל את מכירותיו בערוצי האינטרנט השונים, יכול לבחור גם בערוץ זה.
ליד, הינו פרטי לקוח המתעניין במוצר או שירות ספציפיים, ומעוניין לקבל פרטים/להגיע לפגישה.
אך למי מתאים קמפיין לידים?
לאיזה מוצר? שירות?
שאלה שיש לתת עליה את הדעת לפני שמקימים קמפיין.
לא לכל מוצר או שירות יתאים קמפיין לידים.
לעיתים, רווחיות המוצר אינה מאפשרת תשלום מספיק לליד. לעיתים, בעיקר בתחומי B2B, הכמויות שתתקבלנה קטנות מידי.
ישנם פרמטרים רבים שיש לבחון היטב טרם העליה:
- מחיר לליד
- מתחרים בשוק
- פוטנציאל הצלחה
- כמויות צפויות
- ועוד
אז מה עושים?
פונים אלינו לבדיקה ראשונית, ללא עלות, של היתכנות קמפיין לידים אפקטיבי.