קופונים, קופונים, קופונים
טרנד הקופונים תופס תאוצה, ותחת כל עץ רענן צץ לו אתר קופונים חדש.
אז איך למעשה זה עובד?
למי, בעצם, זה מתאים?
ננסה לעשות קצת סדר בדברים.
מודל הקופונים מבוסס על מחיר המבצע אותו מוכן בעל העסק לתת -היינו המחיר ללקוח.
ומחיר המחירון -המחיר ממנו נגזרה ההנחה
אתרי הקופונים גוזרים גם הם קופון בדרך, את עמלתם בעבור הפרסום וקידום המוצר.
נכון להיום, מרבית אתרי הקופונים התיישרו, פחות או יותר, לפי אותן דרישות ואותן עמלות:
- מחיר המחירון של המוצר צריך להיות מפורסם בפרסום רשמי, רצוי באתר האינטרנט של החברה
- ההנחה עומדת על כ-50% לפחות
- העמלה על כ-20% ממחיר המבצע
מוצר שמחיר המחירון שלו 100 ש"ח יוצג בקופון לרכישה ב-50 ש"ח, ומתוך זה יעברו 10 ש"ח לאתר הקופונים.
אז איך נבחן את ההבדלים בין האתרים השונים:
- תפוצה- בעולם הפרסום, כתמיד, נושא התפוצה קריטי. לכמה גולשים יגיע הפרסום יקבע חלק משמעותי מהצלחת קמפיין זה.
- קידום -כיצד מקדם האתר את עצמו כדי להגדיל את התפוצה
- מדיניות תשלומים
- הסתמכות על חוות דעת של לקוחות נוספים לגבי אופן העבודה עם האתר
ולמי פרסום בקופונים מתאים?
מאחר והנושא עדיין חדש, יחסית, אנו יכולים ללמוד בעיקר מקמפיינים המוצלחים ולנתח אותם.
ניתן לראות שהקמפיינים שמצליחים יותר הינם כאלה:
- שהגולש לא היה צריך לחשוב פעמיים לפני שרכש -"כי בכל מקרה אני אוכל במסעדות"
- סכום ההוצאה לא היה גבוה מידי -"אני מוציא בקלות 50 ש"ח"
- כלומר, רכישות שנופלות תחת ההגדרה של "קנייה מזדמנת"
כמו רכישות שעושים בצורה לא מתוכננת בקניון..
להבהרות נוספות ולייעוץ לגבי התאמה סוג הפרסום והשיווק הנכונים לעסק שלך באינטרנט, אתם מוזמנים לפנות אלינו.